Conditii de garantie
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul MAGIC COMPUTERS – Bd. Carol I, nr, 101, Craiova, Dolj, 20061, prezentat in pagina de contact de catre MAGIC COMPUTERS, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea MAGIC COMPUTERS, expedierea se va face prin intermediul curierului rapid specificat de noi in momentul anuntarii garantiei. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza doar in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document, nu se trimit in serviceul nostru. Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.
Departamentul tehnic MAGIC COMPUTERS poate fi contactat in scris prin formularul prezent in pagina de contact.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Garantia de conformitate este 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Pentru produsele receptionate in garantie, asamblate sau care impreuna alcatuiesc un sistem pc, termenul legal de 15 zile va incepe in maxim trei zile lucratoare (72 ore) de la receptia sistemului in vederea diagnosticarii si identificarii produsului/produselor defecte.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Credit note (stornare produse)
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid (facturi persoana fizica) sau a unei imputerniciri (facturi persoana juridica).
Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar sau numerar doar la solicitarea expresa a clientului catre Departamentul Financiar.